4 Aralık 2021

Dr. Moreau'nun Adası H. G. Wells Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,2 TL
Yazarı: H. G. Wells
Çevirmen: Ali Kaftan

Dr. Moreau'nun Adası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı H. G. Wells olan ve İthaki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Dr. Moreau'nun Adası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Dr. Moreau'nun Adası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Dr. Moreau'nun Adası TIKLA PDF İNDİR !

Dr. Moreau'nun Adası Yazarı Kimdir ?

Dr. Moreau'nun Adası yazarı H. G. Wells 'dır. H. G. Wells yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Fantastik türündedir.

Dr. Moreau'nun Adası PDF indir oku

Dr. Moreau'nun Adası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İthaki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Dr. Moreau'nun Adası TIKLA PDF İNDİR !

Dr. Moreau'nun Adası TIKLA PDF İNDİR !


Bilimkurgu ve korkunun buluştuğu bir klasik!

...
İnsanlara bakıyorum ve dehşete düşüyorum...
Sanki içlerindeki hayvan sürekli dalgalanıp kabarıyormuş gibi geliyor.



Sayfa Sayısı: 160

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İthaki Yayınları

Dr. Moreau'nun Adası TIKLA PDF İNDİR !

20.01.2015

İdefix Sağolsun:)

Bu kitabı idefix in tavsiyeleri sayesinde okudum,başkalarını bilmiyorum ama ben kitaplardaki ´´eskiliği´´ seviyorum, hersey daha samimi geliyor daha orijinal ve hep hikayelerin arkaplanlarında bir mesaj da oluyor ...Kitabı okurken Frankestein ile bağlantı kurdum kitapta Dr.Monreo yaratıcılık rolüne giriyor ve aynı Frankestein daki gibi bu sadece insanın ne kadar yetersiz olduğunu gösteriyor, kitapta insanın hayvana ne kadar benzediğini fakat yine de onu insan yapanın iki ayağı üzerinde yürümek olmadığını çok güzel anlatıyor,öneririm...

Dr. Moreau'nun Adası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Fantastik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Fantastik, Dr. Moreau'nun Adası, H. G. Wells

Yorum Gönder