19 Aralık 2021

Ben Babam ve Diğerleri Göktuğ Canbaba Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,6 TL
Yazarı: Göktuğ Canbaba
Çevirmen: Göktuğ Canbaba

Ben Babam ve Diğerleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Göktuğ Canbaba olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Babam ve Diğerleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Babam ve Diğerleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Babam ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Ben Babam ve Diğerleri Yazarı Kimdir ?

Ben Babam ve Diğerleri yazarı Göktuğ Canbaba 'dır. Göktuğ Canbaba yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ben Babam ve Diğerleri PDF indir oku

Ben Babam ve Diğerleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Babam ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Ben Babam ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Kocası tarafından terk edilen Sibel altüst olmuştur. Geçimini sağladığı düğün fotoğrafçılığından bezmiştir. Eğitimini aldığı heykeltıraşlığı yapmamaya daadeta yeminlidir; çocukken kendisini ihmal eden ve üstüne gizemli bir cinayete kurban giden heykeltıraş babasından nefret eder çünkü!

Hayatının mahvolduğuna inanan Sibel'in fotoğrafçekimlerinden birinde pelüş bir Panda belirir.Nereden geldiği belli olmayan karizmatik Panda,Sibel'i bambaşka bir gerçekliğe taşıyacaktır...

Mizah, gerilim ve gerçeküstü öğelerin uyumla buluştuğu Ben, Babam ve Diğerleri günümüz edebiyatına taze bir soluk...

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Babam ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !Ben Babam ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ben Babam ve Diğerleri, Göktuğ Canbaba

Yorum Gönder