4 Aralık 2021

Aşk Köpekliktir Ahmet Ümit Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,4 TL
Yazarı: Ahmet Ümit
Çevirmen: Utku Lomlu

Aşk Köpekliktir indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Ümit olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Aşk Köpekliktir eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşk Köpekliktir ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşk Köpekliktir TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Köpekliktir Yazarı Kimdir ?

Aşk Köpekliktir yazarı Ahmet Ümit 'dır. Ahmet Ümit yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Aşk Köpekliktir PDF indir oku

Aşk Köpekliktir indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşk Köpekliktir TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Köpekliktir TIKLA PDF İNDİR !

Aşkın bütün halleri... Tutkunun aklımızı ele geçirmesi. Kötülüğün en güzel biçimi... Rezil olmaktan duyduğumuz haz... Kırılan umutlarımızın lezzetli kederi... Çiğnenen onurumuzun getirdiği kibir. Vicdan tutulması, bencilliğin son kertesi, yanılsamanın en derin anı... İmkânsız olanın çekiciliği... Yani gönüllü kölelik... Yani insanoğlunun en masum hali... Yani bildiğiniz delilik... Yani en yalansız aşk öyküleri...



"Düşümü gerçekleştirdiğimden de emin değilim. Böyle bir düşüm var mıydı, yok muydu, ondan bile emin değilim. Kafam çok karışık. Daha da kötüsü, eskiden Stefan'ı düşündüğümde güzel, iyi, masumiyetle ilgili duygular uyanırdı içimde. Coşkuyla, heyecanla, umutla dolardım. Şimdi büyük bir öfke var. Bazen insanlıktan çıktığımı hissediyorum. Düşündüklerim beni korkutuyor. Gel gör ki düşünmeden de edemiyorum. Olmuyor, beceremiyorum. Bir de oturmuş aşkın saçma olduğunu anlatıyorum. Ben de en az aşk kadar saçmayım. Diyeceksiniz ki seni, aşk saçma biri haline getirdi. Doğru ama ben de direnemedim. Asıl tutarsızlık bende. İnsan aptalca, anlamsız bulduğu bir tutkunun peşinden gider mi? Bak gidiyorum işte. Hâlâ onu arıyorum... Kafam karışık, canım yana yana gecenin bir yarısında bu bara geliyorum, ondan bir iz bulabilir miyim diye..."



(Tanıtım Bülteninden)

Aşk Köpekliktir TIKLA PDF İNDİR !

22.11.2019

Şaşırtıcı son ile biten hikayeler.

Okuduğum ilk Ahmet Ümit kitabı idi. Ama hiç sıkılmadan hızlıca bitirdim. Hikayelerin sonları beklemedigim şekilde biterek baya şaşırttı. Hiç sıkılmadan hızlıca okunabilecek bir kitap.


25.09.2019

Ahmet üMİT

Ahmet Ümit´in okudugum en güzel romanı


18.10.2011

klasik aşk sancısı dışında bir şey yok

Ahmet Ümit´in nerdeyse tüm kitaplarını okudum
Bu kiptap bana sanki başka biri yazmış kadar farklı geldi.

Aşk Köpekliktir TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Aşk Köpekliktir, Ahmet Ümit

Yorum Gönder