28 Aralık 2021

Aşk Hikayesiyle Gelir Kemal Hamamcıoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,48 TL
Yazarı: Kemal Hamamcıoğlu
Çevirmen: Kemal Hamamcıoğlu

Aşk Hikayesiyle Gelir indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kemal Hamamcıoğlu olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Aşk Hikayesiyle Gelir eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşk Hikayesiyle Gelir ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşk Hikayesiyle Gelir TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Hikayesiyle Gelir Yazarı Kimdir ?

Aşk Hikayesiyle Gelir yazarı Kemal Hamamcıoğlu 'dır. Kemal Hamamcıoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Aşk Hikayesiyle Gelir PDF indir oku

Aşk Hikayesiyle Gelir indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşk Hikayesiyle Gelir TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Hikayesiyle Gelir TIKLA PDF İNDİR !

Eğer oradaysan…

Eğer gerçekten oradaysanal beni…

Yatağımdan, odamdan,dünümden kopar beni…

Götür beni.

O kadar uzağa götür ki,yakını görebileyim…

Al gitmeden beni…

Uzağa inanmama izin ver…

Orada birinin olduğunainanmaya ihtiyacım var…

Sana inanmama izin ver.

Sana ihtiyacım var…

(Tanıtım Bülteninden)

Aşk Hikayesiyle Gelir TIKLA PDF İNDİR !Aşk Hikayesiyle Gelir TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Aşk Hikayesiyle Gelir, Kemal Hamamcıoğlu

Yorum Gönder