10 Aralık 2021

Ardımda Kalanlar Ellen Marie Wiseman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,5 TL
Yazarı: Ellen Marie Wiseman
Çevirmen: Solina Silahlı

Ardımda Kalanlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ellen Marie Wiseman olan ve Arkadya Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ardımda Kalanlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ardımda Kalanlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ardımda Kalanlar TIKLA PDF İNDİR !

Ardımda Kalanlar Yazarı Kimdir ?

Ardımda Kalanlar yazarı Ellen Marie Wiseman 'dır. Ellen Marie Wiseman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Ardımda Kalanlar PDF indir oku

Ardımda Kalanlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Arkadya Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ardımda Kalanlar TIKLA PDF İNDİR !

Ardımda Kalanlar TIKLA PDF İNDİR !
Çıkmazdaysa yüreğiniz, hikâyemi dikkatli okuyun, belki de bu sizin hikâyenizdir…

Hiç uçurumun kenarında olduğunuzu hissettiniz mi? Ya da ayaklarınızın altındaki kaya parçalarının koparak düştüğünü… Ben artık öyle hissediyorum ve gitgide karanlığa düşüyorum. İhanetin en ağırını en yakınlarımdan gördüm. Anne ve babamdan… Tek suçum, onların isteklerine boyun eğmememdi. Tek suçum, onların değil de yüreğimin seçtiği adamı sevmemdi… Neden insanlar kendileri gibi olmayanı ötekileştirir ki? Bu başkaldırımın bedelini çok ağır ödüyorum. Bir akıl hastanesine kapatıldım. Tüm hayatım çalındı benden. Sevdiğim adam… Dünyaya getireceğim çocuğum belki de…

Ne zormuş insanın kendinde olduğunu ispat etme çabası. Ve artık aklım yerinde mi bilmiyorum ama yüreğimin hâlâ aklı başında. Buradan kurtulmak istiyorum. Gün yüzüne kavuşup rüzgârın saçlarımı savuruşunu hissetmek, denizin tuzlu kokusunu içime çekmek istiyorum. Tek ümidim bu yazdıklarımı birinin bulması. Ne kadar zaman alır bilinmez, fakat bu satırları okuyacak kişiye sesleniyorum: Benim adım Clara Elizabeth Cartwright ve bu, benim hikâyem. Seçim senin, ya hikâyeme ortak ol ya da diğerleri gibi görmezlikten gel beni… Ardımda Kalanlar, anlattıkları ve karakterleriyle kurgu ürünü olsa da hikâyenin çıkış noktası gerçeğe dayanmaktadır. Tüm gizemleri içinde barındıran, duygu yüklü bu kitabı gözyaşları eşliğinde bitirdiğinizde, kendinizi sorgulamadan edemeyeceksiniz…

"Muhteşem bir kurguya sahip olan Ardımda Kalanlar, tüm okul ve halk kütüphanelerindeki yerini almalı."
-Voya, Lindy Gerdes-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 440

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Arkadya Yayınları Ardımda Kalanlar TIKLA PDF İNDİR !

09.11.2020

Okunması gereken bir kitap

Harika bir kitap etkisinden uzun süre çıkamadığım ve 3 kişiyede hediye ettim yazarın diğer kitaplarını da aldım umarım onlarda sürükleyicidir.


24.06.2020

Cok güzel bir kitap

Kesinlikle çok güzel ve sürükleyici bir kitap. biran önce okumak isteyip ancak bitmesini istemediğiniz türden. Roman severlere tavsiye ederim.


16.08.2019

harika bir kitap

müthiş bir anlatim sabırsızlıkla diğer sayfayi merak ediyorsunuz yazarin diğer kitaplarinida okumayi düşünüyorum tavsiye ederim :)

Ardımda Kalanlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Ardımda Kalanlar, Ellen Marie Wiseman

Yorum Gönder