24 Kasım 2021

Unutma Beni Apartmanı Nermin Yıldırım Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,45 TL
Yazarı: Nermin Yıldırım
Çevirmen: Nermin Yıldırım

Unutma Beni Apartmanı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nermin Yıldırım olan ve Hep Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Unutma Beni Apartmanı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Unutma Beni Apartmanı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Unutma Beni Apartmanı TIKLA PDF İNDİR !

Unutma Beni Apartmanı Yazarı Kimdir ?

Unutma Beni Apartmanı yazarı Nermin Yıldırım 'dır. Nermin Yıldırım yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Unutma Beni Apartmanı PDF indir oku

Unutma Beni Apartmanı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hep Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Unutma Beni Apartmanı TIKLA PDF İNDİR !

Unutma Beni Apartmanı TIKLA PDF İNDİR !

Annesinin sesini ilk kez kırk üç yaşında, o da bir telefon konuşmasında duyan bir kadının hikâyesi bu. Yıllar sonra hiç beklenmedik bir zamanda ve beklenmedik bir biçimde, henüz bebekken kendisini terk eden annesinin telefonuyla hayatını tekrar gözden geçiren kırk üç yaşındaki Süreyya'nın hikâyesi. Süreyya'nın yalnızlığının tarihinden hareketle, yakın Türkiye tarihinin, ölümlerin, bitişlerin, yok oluşların hikâyesi.

Yıllar sonra ortaya çıkan annesinin anlattıklarının yarattığı duygusal karmaşayla birlikte, annelik mevhumunun kendisi için ifade ettiklerini sorgulamaya başlayan Süreyya, annesinin yokluğundan ve bu yokluğun yarattığı diğer eksikliklerden
hareketle kendisini terk edenleri, terk ettiklerini, kaçırdığı fırsatları, kuramadığı yakınlıkları, kısacası kırk üç yıllık hayatını
gözden geçiriyor. Dokunmadan adlı son romanıyla okurların yüreğine dokunan Nermin Yıldırım'dan çok katmanlı bir ilk roman.

(Tanıtım Bülteninden)

Unutma Beni Apartmanı TIKLA PDF İNDİR !

21.02.2019

İsmi ilgi çekici

Güzel bir ilk roman... Beklentiyle ve merakla okuyorsunuz. Ama açıkçası,  pat diye bitiyor. Oldukça uzun olmasına rağmen,  beklentimi karşılamadı. Asıl,  ana olaydan çok uzaklaşarak bitti. Daha iyi olabilirdi diyr düşündürdü beni açıkçası.


06.02.2019

unutma beni apartmanı

Ah Süreyya ah...Annemin bir sözü vardır. "Görgülü kuşlar gördüğünü işler; görmeyen kuşlar, görmemiş ki ne işler?" Tam da Süreyya için söylenmiş... Evlat olmayı bilmeyince, anne olmaya cesaret edemeyişi de bu yüzden belki... Bebekken annesi tarafından terk edildiğini düşünen ve bu terk edilmişliğin acısını her ne kadar "acımadı ki" dese de, tüm hayatı boyunca taşıyan ve bu yükle hayatına kimseyi sokmayan, kimsenin hayatına girmeyi de istemeyen küçük bir kuş Süreyya...Nasıl olsa günün birinde bırakıp gidecekler endişesiyle, kendi kızı dahil herkesi arkasında bırakarak yaşayan ama yaş kırka geldiğinde, tam da "acaba yanlış mı yaptım?" deme cesaretini gösterdiği anda annesinin telefonuyla yeni bir başlangıca cesaret eden...Annesinin özrünü kabul ederken, kızından dileyeceği özrün kabul edileceği umuduna sarılan ...Kısacası, terk edilişinin acısını terk edişlerle hafifleteceğini zanneden, ama asıl mutluluğun affedişlerde saklı olduğunu fark eden Süreyya...

Unutma Beni Apartmanı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Unutma Beni Apartmanı, Nermin Yıldırım

Yorum Gönder