26 Kasım 2021

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri Cemal Süreya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,8 TL
Yazarı: Cemal Süreya
Çevirmen: Cemal Süreya

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cemal Süreya olan ve Can Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 376 sayfalık Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri Yazarı Kimdir ?

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri yazarı Cemal Süreya 'dır. Cemal Süreya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri PDF indir oku

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 376 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Biliyorum sana giden yollar kapalı

Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni

Ne kadar yakın ve arada uçurum;

İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibi

Uyandım uyandım, hep seni düşündüm

Yalnız seni, yalnız senin gözlerini

Sevda Sözleri, Cemal Süreya'nın öğrencilik yıllarında başlayan ve ölümüne kadar devam eden şiir hayatında yayımladığı tüm eserlerin yanı sıra, dergilerde ve mektuplarda kalmış, bazısı adsız ve yarım bırakılmış şiirleri de bir araya getiriyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

15.09.2020

çok güzel

çok beğendiğim ve severek okuduğum bir kitap

Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sevda Sözleri - Bütün Şiirleri, Cemal Süreya

Yorum Gönder