26 Kasım 2021

Korkma Ben Varım Murat Menteş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 23,4 TL
Yazarı: Murat Menteş
Çevirmen: Murat Menteş

Korkma Ben Varım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Murat Menteş olan ve Alfa Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 480 sayfalık Korkma Ben Varım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Korkma Ben Varım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Korkma Ben Varım TIKLA PDF İNDİR !

Korkma Ben Varım Yazarı Kimdir ?

Korkma Ben Varım yazarı Murat Menteş 'dır. Murat Menteş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Korkma Ben Varım PDF indir oku

Korkma Ben Varım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alfa Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 480 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Korkma Ben Varım TIKLA PDF İNDİR !

Korkma Ben Varım TIKLA PDF İNDİR !

"Tuhaf adamlar acayip koşullarda lazım olabilir."Fu, Gönül İşleri Bakanlığı'nın 22 üyesini katledenleri bulabilecek mi?

Müntekim Gıcırbey başkalarının intikamını alarak nereye varacak?

Enver Paşa nasıl bu kadar çekici bir centilmen olmuş?

Hayati Tehlike ne tür bir canavar?..

Şebnem Şibumi yanlış adama mı verdi kalbini?

Bakanlıktan AşKart almak, aşkı kanıtlamaya yeter mi?

Dev Abdülcabbar, Ruhiye Teyze, Abidin Dandini, Uçan Kız,

Atom Bombacıyan, Korkut Üneli, cin Jajha ve papağan Huduni...

hepsi bu destansı macerada.Korkma Ben Varım, aşk dolu bir macera romanı.Yo, macera dolu bir aşk romanı!

(Tanıtım Bülteninden)

Korkma Ben Varım TIKLA PDF İNDİR !

28.10.2020

Sıradışı

Belki de kitap okumama başlamam da en etkili kitaplardan biri olmuştur. Okurken adeta bir film izler gibi her sahneyi canlandırabildim gözlerimde. Eğlenceli, akıcı ve sıradışı bir hikaye arayayanlara kesinlikle önerilir.


11.10.2020

kitaba övgü

gerçekten okurken çok keyif aldım

Korkma Ben Varım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Korkma Ben Varım, Murat Menteş

Yorum Gönder