21 Kasım 2021

Annemin Kaburgası Burçin Tetik Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Burçin Tetik
Çevirmen: Burçin Tetik

Annemin Kaburgası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Burçin Tetik olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 99 sayfalık Annemin Kaburgası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Annemin Kaburgası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Annemin Kaburgası TIKLA PDF İNDİR !

Annemin Kaburgası Yazarı Kimdir ?

Annemin Kaburgası yazarı Burçin Tetik 'dır. Burçin Tetik yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Annemin Kaburgası PDF indir oku

Annemin Kaburgası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 99 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Annemin Kaburgası TIKLA PDF İNDİR !

Annemin Kaburgası TIKLA PDF İNDİR !

Beni ben yapan bir öz var mıydı sahi? Bedenim, sesim, dilim, evim dediğim yer değişmişti ya, başka bir insan mı olmuştum artık? Oysa olduğum kişiyi ısrarla, onu yok etmeye çalışan her şeye, herkese rağmen yavaş yavaş kabuğundan çıkarmıştım ben.

Annemin Kaburgası, kimliğinden onur duyanların, aşkı özgürce yaşayanların, göçmenliğin dilini en iyi bilenlerin, cinselliğin üzerindeki toplumsal tahakküme meydan okuyanların, basmakalıp değerlerden ve birörnek yaşam biçimlerinden usananların öyküleri. Burçin Tetik, ayrıştırıcı söylemlere, yaşamımızı çepeçevrelemiş öfke diline, gökkuşağının tüm renkleriyle karşılık veriyor.

Özgün, duyarlı, cesur… O meşhur şarkıdaki gibi, gökkuşağının üzerinde bir yerde, ta yukarıda…

(Tanıtım Bülteninden)

Annemin Kaburgası TIKLA PDF İNDİR !Annemin Kaburgası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Annemin Kaburgası, Burçin Tetik

Yorum Gönder