25 Kasım 2021

Adınla Çağır Beni Andre Aciman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Andre Aciman
Çevirmen: Andre Aciman

Adınla Çağır Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Andre Aciman olan ve Sel Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Adınla Çağır Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Adınla Çağır Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Adınla Çağır Beni TIKLA PDF İNDİR !

Adınla Çağır Beni Yazarı Kimdir ?

Adınla Çağır Beni yazarı Andre Aciman 'dır. Andre Aciman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Adınla Çağır Beni PDF indir oku

Adınla Çağır Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sel Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Adınla Çağır Beni TIKLA PDF İNDİR !

Adınla Çağır Beni TIKLA PDF İNDİR !
Aşk birden çıkar insanın karşısına; yakalamak ya da ıskalamak size kalmış. Bazen aşk olduğunu anlamazsınız, bazen de anlasanız bile onu tutmak, kendinize saklamak zordur.Adınla Çağır Beni, delikanlılık çağındaki bir gençle, ailesinin yazlığında kısa süreliğine kalmaya gelen bir konuğunarasında gelişen beklenmedik, bir o kadar da güçlü aşkın öyküsü. Sevdiği kişiyi sadece bedeninin değil ruhunun da bir parçası yapmanın etkileyici bir tasviri.Saf tutkunun dönüştürücü etkisini olağanüstü bir üslupla kaleme alan André Aciman, iki erkeğin gözlerinden damarlarına akan bir aşkı okuyucuya yaşatıyor.Adınla Çağır Beni, ince detaylarıyla insanı saran bir roman.



Sayfa Sayısı: 246

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Sel Yayıncılık Adınla Çağır Beni TIKLA PDF İNDİR !

23.09.2020

MUAZZAM

Filmi beni çok etkilediği için kitabını aldım. Daha da etkilendim. Kesinlikle okumalısınız.


15.06.2020

adınla çagır beni

filmini izlemiştim kitabını okumak için çok heyecanlıyım!


28.04.2020

adınla çağır beni

Resmen tek solukla okudum bu kitabı. Gerek anlatımı olsun gerek dili olsun gerek karakterleri her şeyi çok farklıydı ama çok gerçekti. En sevdiğim kısmı ise bir gencin eşcinselliği keşfedişi ikilemleri çok güzel verilmişti. Aynı zamanda aşk kavramı çok farklıydı ama en güzeli bu değil mi farklı bir aşk tanımı tamamen farklı duygular. Çok güzel bir kitaptı umarım herkes okur. Bazen önyargılarınızı bir yere bırakıp yeni tanımlara yeni aşklara açık olmalısınız okuyun bu kitabı.

Adınla Çağır Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Adınla Çağır Beni, Andre Aciman

Yorum Gönder