2 Ekim 2023

Üç Derin Nefes Nesrin Öz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Nesrin Öz
Çevirmen: Nesrin Öz

Üç Derin Nefes indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nesrin Öz olan ve Olimpos Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Üç Derin Nefes eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Üç Derin Nefes ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Üç Derin Nefes TIKLA PDF İNDİR !

Üç Derin Nefes Yazarı Kimdir ?

Üç Derin Nefes yazarı Nesrin Öz 'dır. Nesrin Öz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Üç Derin Nefes PDF indir oku

Üç Derin Nefes indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Olimpos Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Üç Derin Nefes TIKLA PDF İNDİR !

Üç Derin Nefes TIKLA PDF İNDİR !

Oysa ben sadece arkadaşımı korumak istemiştim.

Hangi ara bu duruma geldim bilmiyorum.

Artık hiçbir şey hatırlayamıyorum.

Bir zamanlar mutluydum. Her gün severek gittiğim bir işim, eğlenceli arkadaşlarım ve âşık olduğum bir adam olduğunu hatırlıyorum.

Ve herkesten sakladığım, unutmak istediğim karanlık bir geçmişim ve korkunç bir sırrım olduğunu...

Sahi, o sır neydi? Artık onu da hatırlayamıyorum. Beni buraya getiren o sır değil miydi? Bu kaosun içine sokan, benliğimi söküp alan, adımı bile unutturan…

Bilse gelirdi, gelip beni alırdı. Fakat bilmiyor. Kimse nerede olduğumu bilmiyor…

Bu cehennemde tek başımayım.

"Mutlu son diye bir şey yoktu. Sadece SON vardı."

(Tanıtım Bülteninden)
Üç Derin Nefes TIKLA PDF İNDİR !Üç Derin Nefes TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Üç Derin Nefes, Nesrin Öz

Yorum Gönder