27 Ekim 2023

Hayat Sevince Güzel Ömer Sevinçgül Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Ömer Sevinçgül
Çevirmen: Ömer Sevinçgül

Hayat Sevince Güzel indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ömer Sevinçgül olan ve Carpediem Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hayat Sevince Güzel eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hayat Sevince Güzel ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayat Sevince Güzel TIKLA PDF İNDİR !

Hayat Sevince Güzel Yazarı Kimdir ?

Hayat Sevince Güzel yazarı Ömer Sevinçgül 'dır. Ömer Sevinçgül yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Hayat Sevince Güzel PDF indir oku

Hayat Sevince Güzel indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Carpediem Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayat Sevince Güzel TIKLA PDF İNDİR !

Hayat Sevince Güzel TIKLA PDF İNDİR !

Ben yıldız yoklardım karanlıkta, incir ağaçları gülümserdi. Zaman, kim bilir ne zamandı... Hatta belki çocuktum. Susardım, sessizliğim şiirdi... Sen öyle uzaktan, acıta acıta bakardın bana. Gözlerin kömür kömürdü. Elimdeki gergefe gül işlerdim ben. Çünkü sevginin yaşı o zamanlar bir ömürdü. Zaman, kim bilir ne zamandı, hayat bahardı, hatta belki çocuktum.

...

Sıcacık, hayat dolu gençlik öyküleri...

Çilek kokulu yılların ve sevimli hayatların kitabı…

Çok dehşet, güzel, keyifli ve sürükleyici bir kitap ya, iki günde bitti.

Schwabach

öykülerin tadı damağınızda kalacak, tekrar okumak isteyeceksiniz. çok etkileyici bir kitap ve çok da akıcı, herkese tavsiye ederim.

capella_5

ismi kadar güzel bir kitap, herkese tavsiye ederim. bir arkadaşa alınacak en güzel hediye diye düşünüyorum.

mavis_61

tek kelimeyle mükemmel bir kitap. harika! ne zaman sıkılsam bunu okuyup kendime geliyorum. yazılarda hep kendimi buluyorum.

kitapkurdu45

her yaşa hitap eden

güzel, samimi, sıcak bir kitap

selin_san

(Tanıtım Bülteninden)

Hayat Sevince Güzel TIKLA PDF İNDİR !Hayat Sevince Güzel TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Hayat Sevince Güzel, Ömer Sevinçgül

Yorum Gönder