31 Ekim 2023

Gizemli Geceler Sertaç Dokuzer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,83 TL
Yazarı: Sertaç Dokuzer
Çevirmen: Sertaç Dokuzer

Gizemli Geceler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sertaç Dokuzer olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Gizemli Geceler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gizemli Geceler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gizemli Geceler TIKLA PDF İNDİR !

Gizemli Geceler Yazarı Kimdir ?

Gizemli Geceler yazarı Sertaç Dokuzer 'dır. Sertaç Dokuzer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Gizemli Geceler PDF indir oku

Gizemli Geceler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gizemli Geceler TIKLA PDF İNDİR !

Gizemli Geceler TIKLA PDF İNDİR !
Beni

Ne yalnızlık
Ne hasret
Ne hastalık
Ne gaflet
Ne ayrılık
Ne gurbet
Beni yalnız
Beni bir şey
Beni aşkın öldürür
Beni aşkın güldürür...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 88

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İkinci Adam Yayınları Gizemli Geceler TIKLA PDF İNDİR !Gizemli Geceler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Gizemli Geceler, Sertaç Dokuzer

Yorum Gönder