2 Ekim 2023

Beni Unut Bizi Unutma İbrahim Dalfidan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,9 TL
Yazarı: İbrahim Dalfidan
Çevirmen: İbrahim Dalfidan

Beni Unut Bizi Unutma indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İbrahim Dalfidan olan ve Hayykitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Unut Bizi Unutma eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Unut Bizi Unutma ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Unut Bizi Unutma TIKLA PDF İNDİR !

Beni Unut Bizi Unutma Yazarı Kimdir ?

Beni Unut Bizi Unutma yazarı İbrahim Dalfidan 'dır. İbrahim Dalfidan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Beni Unut Bizi Unutma PDF indir oku

Beni Unut Bizi Unutma indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayykitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Unut Bizi Unutma TIKLA PDF İNDİR !

Beni Unut Bizi Unutma TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

 Sevgilim.
 "Gitmek fiziksel bir eylem değildir" diyordu bir şair. O  düşünceye tutunuyorum. Kalbin, ruhun, benliğin bana aitken, gülüşün yüzümde bir mühürken, kim gitti diyebilir senin için?
 Buradasın işte, bu odada, bu sokakta, bu şehirdesin. Köşede, en sevdiğin koltukta oturmuş, zamanlara ve mekanlara meydan okuyan bizi izlemektesin.
 Gitti diyorlar senin için.
 Sevgilim.
 Sen kendinden gidebilir misin?

Beni Unut Bizi Unutma TIKLA PDF İNDİR !Beni Unut Bizi Unutma TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Beni Unut Bizi Unutma, İbrahim Dalfidan

Yorum Gönder