28 Ekim 2023

Beni Güzlerimden Öp İlhan Kemal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,4 TL
Yazarı: İlhan Kemal
Çevirmen: İlhan Kemal

Beni Güzlerimden Öp indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İlhan Kemal olan ve Mühür Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Güzlerimden Öp eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Güzlerimden Öp ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Güzlerimden Öp TIKLA PDF İNDİR !

Beni Güzlerimden Öp Yazarı Kimdir ?

Beni Güzlerimden Öp yazarı İlhan Kemal 'dır. İlhan Kemal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Beni Güzlerimden Öp PDF indir oku

Beni Güzlerimden Öp indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mühür Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Güzlerimden Öp TIKLA PDF İNDİR !

Beni Güzlerimden Öp TIKLA PDF İNDİR !
dünyayı, diyorum bir çocuğun koşarken
düşürdüğü karanfile sar, yoksa
iyileşmeyecek kanın kırmızısındaki
kırık, ıssızlığın kalbindeki açık yara!
dinmeyecek ruhumdaki orman
gürültüsü, şehre döktüğüm sözcükler
bir derin hebada bile susmayacak
caddelerde bir esmer şarkı?

sonra şu güneş karnavalında üşümek:
içimde mevsim delirmesi! Baharın
dökülmesi, gözlerimdeki ağaçtan!

akıp gitmesi de diyebiliriz nehrin
dağlara… denizler mi?
bekleyiş! soylu çalkanış!
Vaktin iç çekmesi; yittiğim aynalarda
Boşluğa kanat çırpan martılar…

ey aşk! Düşmek düşün içinedir bende.

yanılırlar.
-bir dipnot düşeyim dedimdi-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 78

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Mühür Kitaplığı Beni Güzlerimden Öp TIKLA PDF İNDİR !Beni Güzlerimden Öp TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Beni Güzlerimden Öp, İlhan Kemal

Yorum Gönder