2 Ekim 2023

Anne Beni Bekleme Hidayet Karakuş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,5 TL
Yazarı: Hidayet Karakuş
Çevirmen: Candan İşcan

Anne Beni Bekleme indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hidayet Karakuş olan ve Bilgi Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Anne Beni Bekleme eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Anne Beni Bekleme ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Anne Beni Bekleme TIKLA PDF İNDİR !

Anne Beni Bekleme Yazarı Kimdir ?

Anne Beni Bekleme yazarı Hidayet Karakuş 'dır. Hidayet Karakuş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Anne Beni Bekleme PDF indir oku

Anne Beni Bekleme indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Bilgi Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Anne Beni Bekleme TIKLA PDF İNDİR !

Anne Beni Bekleme TIKLA PDF İNDİR !
Sarışın, pembe yanaklı, yeşil gözleri çakmak çakmak bir kızdı. Afacandı, hemen her şeye el atardı. Ağaçtan ağaca gezmeye bayılırdı. Her şeyi bilirdi sanki. Ben onun yanında çekingen dururdum. Büyüdükçe aramızda bir uzaklık oluştu. O, artık genç bir kızdı, bense delikanlı. İş güç derken çocukluk günlerinin anıları gerilerde kaldı. O gün, kapılarının sövesine yaslanıp benim gidişimi izlemesi içimi bir tuhaf etmişti. Saçları yine uzundu ama artık kumrala dönmüştü. Sürmeli gözleri çok güzeldi. Kirpikleri kaşlarına değiyordu. Bana niye öyle bakmıştı ki; cepheye gittiğimi bilmiyor muydu?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 324

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Bilgi Yayınevi Anne Beni Bekleme TIKLA PDF İNDİR !Anne Beni Bekleme TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Anne Beni Bekleme, Hidayet Karakuş

Yorum Gönder