14 Eylül 2023

Ya Bana İyi Gelirsen Derya Aydın Akdeniz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Derya Aydın Akdeniz
Çevirmen: Derya Aydın Akdeniz

Ya Bana İyi Gelirsen indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Derya Aydın Akdeniz olan ve Cumhur Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ya Bana İyi Gelirsen eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ya Bana İyi Gelirsen ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ya Bana İyi Gelirsen TIKLA PDF İNDİR !

Ya Bana İyi Gelirsen Yazarı Kimdir ?

Ya Bana İyi Gelirsen yazarı Derya Aydın Akdeniz 'dır. Derya Aydın Akdeniz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Ya Bana İyi Gelirsen PDF indir oku

Ya Bana İyi Gelirsen indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cumhur Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ya Bana İyi Gelirsen TIKLA PDF İNDİR !

Ya Bana İyi Gelirsen TIKLA PDF İNDİR !

Aslında hiç bilmiyorum kokunu, yine de kokunu özledim. Hayallerimin ötesinde yaşıyorum seninle, senden hep uzak. Hava o kadar iç karartıcı ki, boğuyor insanı nefes alamıyorum. Seninle nefes alabilir miydim acaba? Gözlerin şu karanlıktan aydınlığa götürür müydü beni? İçime dolan özlemi nasıl anlatsam sana? Deniz kıyısında oturan biriyim. O kadar yakınım ki dalgalar üzerime geldikçe korkarım. Yüzme bilmem beni alır götürürse çaresiz kalırım. Tıpkı sen gibi o kadar sonsuz gözüküyorsun ki… Seni seyretmek, izlemek ve dinlemek o kadar güzel ki. Ya alır götürsen beni dağalar gibi ya bana iyi gelirsen?

(Tanıtım Bülteninden)

Ya Bana İyi Gelirsen TIKLA PDF İNDİR !Ya Bana İyi Gelirsen TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Ya Bana İyi Gelirsen, Derya Aydın Akdeniz

Yorum Gönder