12 Eylül 2023

Telli Turnam Hamdullah Köseoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,1 TL
Yazarı: Hamdullah Köseoğlu
Çevirmen: Hamdullah Köseoğlu

Telli Turnam indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hamdullah Köseoğlu olan ve Özlem Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Telli Turnam eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Telli Turnam ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Telli Turnam TIKLA PDF İNDİR !

Telli Turnam Yazarı Kimdir ?

Telli Turnam yazarı Hamdullah Köseoğlu 'dır. Hamdullah Köseoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Telli Turnam PDF indir oku

Telli Turnam indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Özlem Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Telli Turnam TIKLA PDF İNDİR !

Telli Turnam TIKLA PDF İNDİR !

Kanadım kırık olduğu için uzaklara gidemedim. Burada kaldım. Bir gün kesinlikle döneceğim. Asla umutsuzluğa kapılmadım. Yapamam, başaramam, demedim. Uçmaya yeni başlamış yavrular gibi uzun süre kanat alıştırmaları yaptım. Yapıyorum...
Bütün çocuklar çok iyidir. İçlerinde kesinlikle kötülük yoktu.
Bir an önce iyileşmem için başımı okşamaya, kanatlarımı sığamaya başladılar.



(Tanıtım Bülteninden)



Telli Turnam TIKLA PDF İNDİR !Telli Turnam TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Telli Turnam, Hamdullah Köseoğlu

Yorum Gönder