14 Eylül 2023

Redde Cüret Hatice Kübra Öktem Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Hatice Kübra Öktem
Çevirmen: Hatice Kübra Öktem

Redde Cüret indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hatice Kübra Öktem olan ve Klaros Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 114 sayfalık Redde Cüret eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Redde Cüret ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Redde Cüret TIKLA PDF İNDİR !

Redde Cüret Yazarı Kimdir ?

Redde Cüret yazarı Hatice Kübra Öktem 'dır. Hatice Kübra Öktem yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Redde Cüret PDF indir oku

Redde Cüret indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Klaros Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 114 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Redde Cüret TIKLA PDF İNDİR !

Redde Cüret TIKLA PDF İNDİR !

Bir pencere aç elinden gelirse bu dünyaya
Perde takma gerektiğinde içim görünsün
Kov karnımın ağrıyan günlerini sar beni
Eğilip öptüğünde kızım sevinsin
Kuşların rüyasına konduğu adam
Benim ne güzel sevgilimdin

Kaç kez seviştim böyle sizinle
İçim ağzına kadar dolu bir kova
Biraz daha vursan taşacak belli
Bu yüzden naziktin yalancı ve kaba
Ne güzel bir kuştun oysa minicik
Sen de ürkektin ya benim gibi

(Tanıtım Bülteninden)

Redde Cüret TIKLA PDF İNDİR !Redde Cüret TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Redde Cüret, Hatice Kübra Öktem

Yorum Gönder