13 Eylül 2023

Öğret Bana! Lale Kadıgil Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,75 TL
Yazarı: Lale Kadıgil
Çevirmen: Lale Kadıgil

Öğret Bana! indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Lale Kadıgil olan ve Luna Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 277 sayfalık Öğret Bana! eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Öğret Bana! ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Öğret Bana! TIKLA PDF İNDİR !

Öğret Bana! Yazarı Kimdir ?

Öğret Bana! yazarı Lale Kadıgil 'dır. Lale Kadıgil yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Öğret Bana! PDF indir oku

Öğret Bana! indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Luna Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 277 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Öğret Bana! TIKLA PDF İNDİR !

Öğret Bana! TIKLA PDF İNDİR !

Her şey; yakışıklı, hayta bir öğrenci olan Nejdet'in lise tiyatrosunda, başrole seçilmesi ile başladı. Bu tiyatro oyununda yönetmen, okulun en genç öğretmeni Leyla'ydı. Efsane öğretmenin yalnız kalbi, ona delidolu akan ilgiye ne kadar direnebilecekti?

Kızların gözdesi bu genç ile Leyla arasında başlayan yakınlığın sonradan büyük bir aşka dönüşmesi, toplumun bu ilişkiyi kabullenemeyen kuralları, Leyla'nın bu uğurda evliliğine ve mesleğine veda etmesi ile gelişen olaylar zincirinde bir cinayete sebep olan sır neydi?

Genç öğretmen ile öğrenci Nejdet'in bilinmez bir geleceğe el ele yürüdükleri; 80'lerin sosyal medyasız, dijital ortamsız, hatta cep telefonsuz naif yıllarında geçen, macera dolu, aykırı bir aşkın hikayesi...

(Tanıtım Bülteninden)

Öğret Bana! TIKLA PDF İNDİR !Öğret Bana! TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Öğret Bana!, Lale Kadıgil

Yorum Gönder