25 Eylül 2023

Gölgende Akşam Oldum Melek Kavşut Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,5 TL
Yazarı: Melek Kavşut
Çevirmen: Şener Aksu

Gölgende Akşam Oldum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Melek Kavşut olan ve Aydili Sanat Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Gölgende Akşam Oldum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gölgende Akşam Oldum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gölgende Akşam Oldum TIKLA PDF İNDİR !

Gölgende Akşam Oldum Yazarı Kimdir ?

Gölgende Akşam Oldum yazarı Melek Kavşut 'dır. Melek Kavşut yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Gölgende Akşam Oldum PDF indir oku

Gölgende Akşam Oldum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Aydili Sanat Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gölgende Akşam Oldum TIKLA PDF İNDİR !

Gölgende Akşam Oldum TIKLA PDF İNDİR !
Yoruluncaya kadar dolaştı. Oturup dinlenecek bir yer ararken arkasından yaklaşan bir at çıngırağı sesi duydu. Suna kendi kendine, "Bu çıngırak sesi Poyraz'ın çıngırağının sesine benziyor." dedi. Gerçekten de o sessizlikte işitilen ve Suna'nın kalbini yerinden çıkaracak kadar heyecanlandıran o ses, P oyraz'ın sesiydi.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 130

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Aydili Sanat Yayınları Gölgende Akşam Oldum TIKLA PDF İNDİR !Gölgende Akşam Oldum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Gölgende Akşam Oldum, Melek Kavşut

Yorum Gönder