14 Eylül 2023

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım Sim Yıldırımbora Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 23,4 TL
Yazarı: Sim Yıldırımbora
Çevirmen: Sim Yıldırımbora

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sim Yıldırımbora olan ve Müptela Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım TIKLA PDF İNDİR !

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım Yazarı Kimdir ?

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım yazarı Sim Yıldırımbora 'dır. Sim Yıldırımbora yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım PDF indir oku

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Müptela Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım TIKLA PDF İNDİR !

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım TIKLA PDF İNDİR !

"…hayatta mucizeler yok. Birinin geçmişimden birini getirmesi ya da zamanı geriye sarması gibi. Her şeyin kendi zamanı var; bazı şeyler zamanından başka bir zamanda olmuyor ve eğer o zamanı da kaçırmışsanız… üzgünüm, hayat insana iyilik bahşetmiyor, sadece, "Salak olmasaydın o halde" diyor."

(Tanıtım Bülteninden)

Editör:Özge Nur Küskün

Düzelti:Nur Ceren Karabiber

Kapak Tasarımı:Şükrü Karakoç

Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım TIKLA PDF İNDİR !Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ben Buradayım-Ya Da Hiç Olmadım, Sim Yıldırımbora

Yorum Gönder