2 Ağustos 2023

Vaziyetim Vasiyetimdir Serdar Öztürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Serdar Öztürk
Çevirmen: Serdar Öztürk

Vaziyetim Vasiyetimdir indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Serdar Öztürk olan ve Kadran Medya&Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Vaziyetim Vasiyetimdir eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Vaziyetim Vasiyetimdir ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Vaziyetim Vasiyetimdir TIKLA PDF İNDİR !

Vaziyetim Vasiyetimdir Yazarı Kimdir ?

Vaziyetim Vasiyetimdir yazarı Serdar Öztürk 'dır. Serdar Öztürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Vaziyetim Vasiyetimdir PDF indir oku

Vaziyetim Vasiyetimdir indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kadran Medya&Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Vaziyetim Vasiyetimdir TIKLA PDF İNDİR !

Vaziyetim Vasiyetimdir TIKLA PDF İNDİR !

matematiği ise eğer sözün

ve

sonuç elveda ise eğer bulduğum

doğru değilse bile çözüm

doğrudur gidiş yolum

(Tanıtım Bülteninden)

Vaziyetim Vasiyetimdir TIKLA PDF İNDİR !Vaziyetim Vasiyetimdir TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Vaziyetim Vasiyetimdir, Serdar Öztürk

Yorum Gönder