23 Ağustos 2023

Sustum İşte Hakikat Oruçoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 26,6 TL
Yazarı: Hakikat Oruçoğlu
Çevirmen: Hakikat Oruçoğlu

Sustum İşte indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hakikat Oruçoğlu olan ve Tilki Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sustum İşte eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sustum İşte ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sustum İşte TIKLA PDF İNDİR !

Sustum İşte Yazarı Kimdir ?

Sustum İşte yazarı Hakikat Oruçoğlu 'dır. Hakikat Oruçoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sustum İşte PDF indir oku

Sustum İşte indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tilki Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sustum İşte TIKLA PDF İNDİR !

Sustum İşte TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Merhaba sevgili okurum, seninle daha önce belki hiçbir şekilde tanışmadık, kim olduğunu bilmiyorum ancak şu an bu kitap ilgini çekmiş; eline alıp sayfalarını karıştırıyor ve mısraları okurken kendinden bir şeyler bulmaya çalışıyorsan, emin ol gönlümüz şiir ve edebiyat alanında çok eski zamanlardan bu yana tanışıyor demektir. Eminim şiirlerimi okurken mısralarımın bir yerlerinde kendine ve duygularına dair izler bulacaksın.

Ben bu kitabı, şairlik davası ile oluşturmadım, ticari bir endişe veya kazanç düşüncesi ile de hazırlamadım. Şiir okumayı sevdiğim gibi yazmayı da seviyorum ve madem ki bir şeyler yazabiliyorum ve yazdıklarım okunabiliyor; bunları sizin gibi şiir ve edebiyatı seven arkadaşlara ulaştırmayı ve hayatınızın bir yerlerinde bana da yer ayırmış olmanızı, gönlünüze ufacık da olsa bir dokunuş ile yer edinmeyi temenni ediyorum.

Sevgili okurum, dediğim gibi şairlik davasında değilim ancak daha iyi ve kaliteli yayınlar çıkarabilmek adına, kitabın arka yüzünde bulunan sosyal medya adreslerinden veya web sitemden bana ulaşabilir; eleştiri, yorum ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

Sevgi ve muhabbet ile sizi inandığınız en güzel değerlere emanet ediyorum.

Yayın Yönetmeni: Emrah Çelik

Editör:Benjamin AE

Sustum İşte TIKLA PDF İNDİR !Sustum İşte TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sustum İşte, Hakikat Oruçoğlu

Yorum Gönder