3 Ağustos 2023

Şeytanın Oyunu Seyit Ahmet Uzun Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Seyit Ahmet Uzun
Çevirmen: Seyit Ahmet Uzun

Şeytanın Oyunu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Seyit Ahmet Uzun olan ve Hayat Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Şeytanın Oyunu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şeytanın Oyunu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şeytanın Oyunu TIKLA PDF İNDİR !

Şeytanın Oyunu Yazarı Kimdir ?

Şeytanın Oyunu yazarı Seyit Ahmet Uzun 'dır. Seyit Ahmet Uzun yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Şeytanın Oyunu PDF indir oku

Şeytanın Oyunu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayat Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şeytanın Oyunu TIKLA PDF İNDİR !

Şeytanın Oyunu TIKLA PDF İNDİR !

"Sevgili Nihal! Sen, ilk gördüğümde âşık olduğumsun, hayatımın anlamısın. Yokluğun acısının aşk olduğunu, seni göremediğim günlerin yürek yangınında hissettim. Sen yokken, damarlarımda dolaşan zehir benliğimi esir almıştı. Yanlış arkadaşlığın bataklık olduğunu geç anladım. Mesajına cevap vermediğim günü hatırlarsın. O gün benim için hayatımın en karanlık günüydü. Uyuşturucu bağımlılığının nelere yol açacağını ilk o zaman öğrendim. Seni uyuşturucu baronlarına kurban verecek ve borçlarımdan kurtulacaktım. Bir insanın düşebileceği en sefil durumdaydım."Yanlış kişilerle yanlış ortamlara yol alan gençlerimizin yok oluşları… Şeytanın kurduğu tuzakları fark edemeyip ailesini ve çevresini kaybedenlerin ibretlik yaşamlarını konu alan sıradışı muhteşem bir roman..

(Tanıtım Bülteninden)

Şeytanın Oyunu TIKLA PDF İNDİR !Şeytanın Oyunu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Şeytanın Oyunu, Seyit Ahmet Uzun

Yorum Gönder