3 Ağustos 2023

Budama Mevsimi Özlem Yüce Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Özlem Yüce
Çevirmen: Özlem Yüce

Budama Mevsimi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özlem Yüce olan ve Göl Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Budama Mevsimi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Budama Mevsimi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Budama Mevsimi TIKLA PDF İNDİR !

Budama Mevsimi Yazarı Kimdir ?

Budama Mevsimi yazarı Özlem Yüce 'dır. Özlem Yüce yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Budama Mevsimi PDF indir oku

Budama Mevsimi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Göl Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Budama Mevsimi TIKLA PDF İNDİR !

Budama Mevsimi TIKLA PDF İNDİR !

Yorgunum. Sen orada her zamankinden daha kırgın ve huzursuz yasamaktayken ben parantezler açamazdım. Sana, en değerli hazinemi emanet ediyorum; sevgimi. Bütün noktalama işaretlerimi kaybettim. Sana kendi cümlelerimle yepyeni paragraflar kurmak için geldim.

Ah Elif, ne çok bekledik, ne çok kaybolduk ve ne çok geç kaldık hayata. Yaşanılmayan tüm duygularımın ağırlığıyla bizi yeniden yaşayabilmek için geldim.

Sana 'memleketim' diyebilmek için geldim.

'Hoş geldin!' diyebilecek misin?

(Tanıtım Bülteninden)

Budama Mevsimi TIKLA PDF İNDİR !Budama Mevsimi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Budama Mevsimi, Özlem Yüce

Yorum Gönder