23 Ağustos 2023

Arabella Bedirhan Çetin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,17 TL
Yazarı: Bedirhan Çetin
Çevirmen: Bedirhan Çetin

Arabella indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bedirhan Çetin olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Arabella eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Arabella ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Arabella TIKLA PDF İNDİR !

Arabella Yazarı Kimdir ?

Arabella yazarı Bedirhan Çetin 'dır. Bedirhan Çetin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Arabella PDF indir oku

Arabella indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Arabella TIKLA PDF İNDİR !

Arabella TIKLA PDF İNDİR !

Yalnız kaldığım zamanlarda düşüncelerim kafamın içinde bulutlar haline gelir. Düşüncelerim çoğaldıkça, hayallerim büyüdükçe kafamın içinde sıkışırlar ve birbirlerineçarpmaya başlarlar.

Çarptıkça şimşek çakar ve ardından yağmur başlar. Tüm hayatım, hayallerim, düşüncelerim, her şeyim birbirine girer böyle zamanlarda. Yine böyle zamanların birinde aldım elime kalemi, başladım yazmaya.

Yazarken özenle seçtim bulutları, birer birer döktüm kâğıda. Yazdım, döktüm, boşalttım içimi hepsini kalemimle birlikte kâğıtlarıma. Yazdıkça kâğıtlara rahatladım ve şu an hepsi sizin elinizde. Başta en yakın arkadaşlarım Atakan ALABAŞ, Merve BAŞER, Lütfiye KAYDAN, Nurullah ÇETİN, Görkem MENGÜŞLÜ ve Eylül Ece ÖNCEL olmak üzere tüm arkadaşlarım ve siz okurlarım da dâhil herkese çok teşekkürler.

Sevgilerle.

(Tanıtım Bülteninden)

Arabella TIKLA PDF İNDİR !Arabella TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Arabella, Bedirhan Çetin

Yorum Gönder