14 Temmuz 2023

Seni Niye Özledim Böyle? Fatma Metin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,8 TL
Yazarı: Fatma Metin
Çevirmen: Fatma Metin

Seni Niye Özledim Böyle? indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Fatma Metin olan ve Mortena yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Seni Niye Özledim Böyle? eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Seni Niye Özledim Böyle? ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Seni Niye Özledim Böyle? TIKLA PDF İNDİR !

Seni Niye Özledim Böyle? Yazarı Kimdir ?

Seni Niye Özledim Böyle? yazarı Fatma Metin 'dır. Fatma Metin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Seni Niye Özledim Böyle? PDF indir oku

Seni Niye Özledim Böyle? indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mortena yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Seni Niye Özledim Böyle? TIKLA PDF İNDİR !

Seni Niye Özledim Böyle? TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Vicdanının yükü kavuşamadığı sevdiğinin derin hasretiyle kanayan biçare Sevda, geçmişini gizlemek zorundaydı. Ne var ki paramparça benliğiyle birçok sevgiliyi ağırlayacak köyüne ürekleri yakan hikâyesini taşımıştı.

O köye doktor olan Sevtap, hayran kaldığı bu aşk hikâyesinin sır perdesini aralamayı Düşünmekteyken, kaderin ona biçtiği sondan habersizdi.

Özlemek... Her şeye rağmen yıkık dökük aşkı canLANdırabilecek miydi?

Peki mutluluk?..

Editör: Belma Demir

Kapak Tasarım: Ebru Aydın

Seni Niye Özledim Böyle? TIKLA PDF İNDİR !Seni Niye Özledim Böyle? TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Seni Niye Özledim Böyle?, Fatma Metin

Yorum Gönder