6 Temmuz 2023

Sarsılanlar Önay Sözer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,68 TL
Yazarı: Önay Sözer
Çevirmen: Önay Sözer

Sarsılanlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Önay Sözer olan ve İş Bankası Kültür Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 256 sayfalık Sarsılanlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sarsılanlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sarsılanlar TIKLA PDF İNDİR !

Sarsılanlar Yazarı Kimdir ?

Sarsılanlar yazarı Önay Sözer 'dır. Önay Sözer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sarsılanlar PDF indir oku

Sarsılanlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İş Bankası Kültür Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 256 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sarsılanlar TIKLA PDF İNDİR !

Sarsılanlar TIKLA PDF İNDİR !

Uzun bir aradan sonra sevgilim bana döndü. "Beklemiyordum" desem bu bir yalan olacak, ancak onu beklediğimi de söyleyemem. Çünkü bu dönüş o zaman bir tekrar olurdu. Çünkü bu dönüş asla bir tekrar değildi. Daha önce ayrılıp bir araya gelmedik ki bu dönüş bir tekrar olsun! Yeniden gelişinin biricik bir olay olduğuna kalıbımı basarım. Garip bir önseziyle kapıyı açtım ve işte o orada, saçları biraz dağılmış ve hafifçe yaşlanmış gibi karşımda. Nasıl oldu bilmiyorum, birden bir güç beni ona doğru, kapının dışına attı; ortaya bir fikir atarcasına, ama kendim de oraya düşmüşüm gibi. İkimizin de hayatında bir ilkti bu.

(Tanıtım Bülteninden)

Sarsılanlar TIKLA PDF İNDİR !Sarsılanlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sarsılanlar, Önay Sözer

Yorum Gönder