6 Temmuz 2023

Küllerimden Yeniden Doğdum Hatice Şirin Uyanık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,4 TL
Yazarı: Hatice Şirin Uyanık
Çevirmen: Bahar Çelik

Küllerimden Yeniden Doğdum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hatice Şirin Uyanık olan ve Ekinoks yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Küllerimden Yeniden Doğdum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Küllerimden Yeniden Doğdum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Küllerimden Yeniden Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Küllerimden Yeniden Doğdum Yazarı Kimdir ?

Küllerimden Yeniden Doğdum yazarı Hatice Şirin Uyanık 'dır. Hatice Şirin Uyanık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Küllerimden Yeniden Doğdum PDF indir oku

Küllerimden Yeniden Doğdum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ekinoks yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Küllerimden Yeniden Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Küllerimden Yeniden Doğdum TIKLA PDF İNDİR !
Ram Oldum, Hümaya Rabıtadır Aşkım
Ruhlarımızın erozyonunu silkeleyeceğiz böylelikle
Üzerinde ne kadar tortu varsa geriye kalan
İşte o umut kadar, gerçekle yaşam.
Kara düşlere inat, belki daha bir insanca yaşama koşacağız.
Güncelerimiz derinliklerden çıkacak
Sarhoş düşüncelere, baygın ruhlara kanmayacak böylece
Toplumsal varoluş dediğimiz: İnsanın içinde saklı tuttuğu güncedir kendimce…
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 80

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Ekinoks Küllerimden Yeniden Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

11.01.2016

güzel kitap

çok içten şiirler


27.11.2015

şiirin doğallığı

Şairin ilk kitabı sanırım. Ama güzel bir çalışma olmuş çok doğal. Umarım devamı gelir


26.11.2015

şiirin güzelliği

Emeğinize ruhunuza sağlık. Çok güzel şiirler.

Küllerimden Yeniden Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Küllerimden Yeniden Doğdum, Hatice Şirin Uyanık

Yorum Gönder