14 Temmuz 2023

Kovulmuşların Evi Ali Ayçil Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Ali Ayçil
Çevirmen: Ali Ayçil

Kovulmuşların Evi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ali Ayçil olan ve Dergah Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kovulmuşların Evi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kovulmuşların Evi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kovulmuşların Evi TIKLA PDF İNDİR !

Kovulmuşların Evi Yazarı Kimdir ?

Kovulmuşların Evi yazarı Ali Ayçil 'dır. Ali Ayçil yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Kovulmuşların Evi PDF indir oku

Kovulmuşların Evi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dergah Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kovulmuşların Evi TIKLA PDF İNDİR !

Kovulmuşların Evi TIKLA PDF İNDİR !

Bazen, tam gün ortasında bir şaşkınlık basıyor beni, bunu anlata­mam! Mesela, şehrin ayarını bozuyor cami bahçesinden sokağa sarkan güller; tesadüfen talandan kurtulmuş iki arkadaş gibi, bakışıp duruyoruz birbirimize. Sanki dünyaya gelmeden çok önce, hiç hatırlamadığım bir yerde, hafızamın kuytuluğuna atılmış bir düğüm çözülüyor bakıştıkça. Gök, benim o büyük şemsiyem gök, bakışlarımdaki hayret yüzünden uzayıp genişliyor; kendimi bir yabancı gibi hissediyorum onun altında. "Belki de ben burada," diye geçiriyorum içimden; "belki de ben burada, ilk insanın yere bırakıldığı an unutulmasın diye, onun hayretini beklemekle görev­lendirilmiş bir nöbetçiyim." Yeşermiş ekinlerden, yıkılıp kurulan kentlerden ve kopmuş onca takvim yaprağından sonra bile, hâlâ şaşırabilir insan.

(Tanıtım Bülteninden)

Kovulmuşların Evi TIKLA PDF İNDİR !

11.11.2020

Misra tadinda hikayeler

Hikayeleri yazanin şair kimliği hikayeleri çok daha özel bir hale getirmiş.

Kovulmuşların Evi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Kovulmuşların Evi, Ali Ayçil

Yorum Gönder