8 Temmuz 2023

İximia Ender Özden Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,5 TL
Yazarı: Ender Özden
Çevirmen: Ender Özden

İximia indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ender Özden olan ve Yılkad Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İximia eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İximia ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İximia TIKLA PDF İNDİR !

İximia Yazarı Kimdir ?

İximia yazarı Ender Özden 'dır. Ender Özden yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

İximia PDF indir oku

İximia indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yılkad Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İximia TIKLA PDF İNDİR !

İximia TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım, kendi kontrolümde, her normal insan gibi yaşadığımı sanıyordum.

Meğer tek bir saniyesi bile kontrolümde değilmiş. Yanlızca talimatlara uyduğumu, programlanmış bir robot gibi emredilenleri yaptığımı öğrendiğimde, artık çok geçti! Tüm hayatım boyunca yaşadıklarım, duygu ve dürtülerim yönlendirilmiş... Hayatımı kontrol etmenin yanı sıra, dostlarımın da hayatlaını almışlar. Benim sandığım o dostlar, aslında bana hiç verilmemiş...

Onların da yalan ve kurgudan ibaret olduğunu anladığımda, ilk kez o gün gerçekten korktuğumu hissettim ve beni hayata yenik başlantandan, benden hayatımı çalandan, doğduğum gün benden aldığı hayatımı ve dostlarımı geri almaya yemin ettim.

İnsanlığın geleceğini değiştirebilmek için, önce kendi geleceğimin kontrolünü ele geçirmeliyim... Ben mi? Daha doğmadan ele geçirilen yapay hayatımın bir insana ait olduğundan emin değilim! Emin olduğum tek şey : Adım " İXİMİA" Babamın verdiğiyse "DİLAY ERÇİL"...

(Tanıtım Bülteninden)

İximia TIKLA PDF İNDİR !İximia TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, İximia, Ender Özden

Yorum Gönder