14 Temmuz 2023

Bir Japon Nasıl Ölür Ali Ayçil Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,5 TL
Yazarı: Ali Ayçil
Çevirmen: Ali Ayçil

Bir Japon Nasıl Ölür indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ali Ayçil olan ve Dergah Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Japon Nasıl Ölür eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Japon Nasıl Ölür ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Japon Nasıl Ölür TIKLA PDF İNDİR !

Bir Japon Nasıl Ölür Yazarı Kimdir ?

Bir Japon Nasıl Ölür yazarı Ali Ayçil 'dır. Ali Ayçil yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Bir Japon Nasıl Ölür PDF indir oku

Bir Japon Nasıl Ölür indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dergah Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Japon Nasıl Ölür TIKLA PDF İNDİR !

Bir Japon Nasıl Ölür TIKLA PDF İNDİR !

Ali Ayçil'in yeni şiir kitabı çıktı:

Bir Japon Nasıl Ölür

"Hem yaralı hem yakını bir yaralının

kırıldı kuş sesinden direkleri dünyanın kaldım eşikte sübyan

kaldım cümle ovayla temmuzun köklerinde, yaşlanmış ağaçlara dert oldum.

Kimi görsem dedim işte buradayım iki ince boynumun arasında

kimi görsem dilim buruk, kelimeler ölümlü, sesim anadan üryan.

Yürüdüm benle birlik ağır bir halk yürüdü

suya baktı ağırdı, güze düştü ağırdı, yola vurdu ağırdı.

Bir sabah dünya boşken kalkıp sordum kendime: neyin var taşınacak?

şu kırık dal sesinden, şu tökezleyen ırmak gürültüsünden başka

neyin var sen gidince aklı sende kalacak!"

Bir Japon Nasıl Ölür TIKLA PDF İNDİR !Bir Japon Nasıl Ölür TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Bir Japon Nasıl Ölür, Ali Ayçil

Yorum Gönder