29 Haziran 2023

Şiirimin Şehirleri Arif Ay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,4 TL
Yazarı: Arif Ay
Çevirmen: Arif Ay

Şiirimin Şehirleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Arif Ay olan ve Bilge Kültür Sanat yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Şiirimin Şehirleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şiirimin Şehirleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şiirimin Şehirleri TIKLA PDF İNDİR !

Şiirimin Şehirleri Yazarı Kimdir ?

Şiirimin Şehirleri yazarı Arif Ay 'dır. Arif Ay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Şiirimin Şehirleri PDF indir oku

Şiirimin Şehirleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Bilge Kültür Sanat yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şiirimin Şehirleri TIKLA PDF İNDİR !

Şiirimin Şehirleri TIKLA PDF İNDİR !

Yalnız bir çığlığım ben
Harabe evlerin kaybolmuş anılarında
Genç kızların giyemedikleri gelinliklerinde
Bombaların paramparça ettiği bebeklerin
Bomboş kalan beşiklerinde
Yalnız bir çığlığım ben

Ben yalnız bir çığlığım
Göğümüzü terk eden kuşların kırık kanatlarında
Bağdat'ın ölüm sinmiş sokaklarında
Kurban bıçakları gibi keskin acıda
Yalnız bir çığlığım ben

(Tanıtım Bülteninden)

Şiirimin Şehirleri TIKLA PDF İNDİR !Şiirimin Şehirleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Şiirimin Şehirleri, Arif Ay

Yorum Gönder