14 Haziran 2023

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. Kürşat Başar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,8 TL
Yazarı: Kürşat Başar
Çevirmen: Kürşat Başar

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kürşat Başar olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. TIKLA PDF İNDİR !

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. Yazarı Kimdir ?

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. yazarı Kürşat Başar 'dır. Kürşat Başar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. PDF indir oku

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. TIKLA PDF İNDİR !

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. TIKLA PDF İNDİR !
"Edebiyat, olağanı olağanüstüye dönüştürür. Bu kitabı okurken ilk aklıma gelen cümle bu oldu. Yaşamsal olanla zihinsel olanın birbirini beslediği bir yazma biçimi, çağrışımlarla anılarda kurulan, ritmi hiç düşmeyen bir edebiyat, anlatım temposu..."
- Doğan Hızlan

"Çok az romanda üslup, yazım tekniği ve tema birbirlerini bu denli çarpıcı biçimde tamamlamıştır. Üslup temayı, hiçbir romanda bu denli yeniden biçimlendirmemiş, yaratıcılığın ve yaratılanın adı üslup olmamıştır. Post-modernizmin ne olduğunu merak edenler bu romanı okusunlar. Başar, hiçbir şekilde post-modernist değil ama roman post-modernizmin ta kendisi..."
- Ali Bayramoğlu



Sayfa Sayısı: 115

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. TIKLA PDF İNDİR !

13.09.2020

Tüm kitapları

Yazarın tüm kitapları bi harika


16.01.2012

Bir erkeğin kaleminden

Yüzyıllardır süregelen kadın-erkek çatışması ve iki cinsin birbirini anlama çabalarının çok kez boşa çıktığına hepimiz hayatımızın bir noktasında rastgelmişizdir. Genellikle de bu çabalar hep boşadır. Bir kadın erkek kadar düz ve sade bakamaz hayata ve bir erkek de kadının karmaşıklığında hep kaybolmuş gibi hisseder. Bir kadın olarak şunu söyleyebilirim ki;  Bir erkeğin kaleminden, kadının düşüncelerinin ve hislerinin bu şekilde gerçekçe, kadınca dile getirildiği eserlere rastlamak sıkça mümkün olmuyor. Bunun yanısıra diliyle de tek solukta bitirmek isteğiniz bir hikaye... Kürşat Başar´a duyduğum saygının bir kat daha arttığını rahatlıkla söyleyebilirim.


27.09.2008

Bitirdiğinizde ´vay be´ diyeceksiniz.

Bu kitap hayatımda okudugum en guzel kitaplardan biri, kesinlikle cok sürükleyici, cok etkiliyeci. Elinize aldıgınızda bırakmak istemiyosunuz. Zaten sonunda ne olucak merakı elinizden bırakamamanızın en büyük nedeni. Kürşat Başar´ın bu eserini kısa sürede okuyup bitirip sonrada "vay be" diyeceksiniz.

Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum. TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sen Olsaydın Yapmazdın , Biliyorum., Kürşat Başar

Yorum Gönder