6 Haziran 2023

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 Pucca Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,85 TL
Yazarı: Pucca
Çevirmen: Pucca

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Pucca olan ve İndigo Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 TIKLA PDF İNDİR !

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 Yazarı Kimdir ?

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 yazarı Pucca 'dır. Pucca yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 PDF indir oku

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İndigo Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 TIKLA PDF İNDİR !

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 TIKLA PDF İNDİR !

Yaşarken Hiç Komik Değildi?

Senden önce ne yaşadıysam, sana tecrübe olacak. Ben yaşadığım hiçbir şeyden utanmadım. Ama seni utandırmaya çalışacaklar... Hepsini göğüsledim, kendi hayatımı savunmayı bildim. Bunu da sana göstereceğim. İnsanların ne söylediğinin öneminin olmadığını anlayacaksın. Asıl önemli olanın, o an mutlu olup olmamanla ilgili olduğunu bileceksin.

İşte, tam da bu yaşam felsefesiyle kalplerimize dokunmuştu PuCCa…

Şimdi ise o bir anne! Ama merak etmeyin; dobra diliyle bildiğini okuyan hallerinden hiçbir şey kaybetmedi. Bir de işin içine hormonlar girince, PuCCa'nın içine düştüğü durumlar hiç olmadığı kadar komik bir hal aldı!

Blogger'ların kraliçesi PuCCa, heyecanla beklediğiniz, bir solukta okuyacağınız yedinci günlüğü Peki Ya Şimdi? ile karşınızda!

(Tanıtım Bülteninden)

Editör : Ayşe Nur Buğalı
Kapak Tasarımı :Sema İşcan

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 TIKLA PDF İNDİR !

27.10.2020

Bayılıyorum

Kafa dinlemek eğlenmek istediğimde okuduğum kitaplardan


31.10.2019

Delisin pucca

Ben biraz geç keşfettim galiba çok güzel.Canınız sıkılıyorsa moralinizi yükseltecek harika bir kitap.


14.10.2019

peki ya şimdi

ders verici ve güzel bir kitap tavsiye edilir

Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Peki Ya Şimdi?-PuCCa Günlük 7, Pucca

Yorum Gönder