23 Haziran 2023

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara Kürşat Başar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,6 TL
Yazarı: Kürşat Başar
Çevirmen: Kürşat Başar

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kürşat Başar olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Konuştuğumuz Gibi Uzaklara eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Konuştuğumuz Gibi Uzaklara ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Konuştuğumuz Gibi Uzaklara TIKLA PDF İNDİR !

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara Yazarı Kimdir ?

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara yazarı Kürşat Başar 'dır. Kürşat Başar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara PDF indir oku

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Konuştuğumuz Gibi Uzaklara TIKLA PDF İNDİR !

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara TIKLA PDF İNDİR !
"Çok kısa bir süre önce zamanlar yeniden karıştı, sabah çok erken mi, gecenin başlangıcı mı? Hem ne fark eder, dedim. Bir ülkenin, bir kıyının düzenli çizgisini ansızın bozan bir çıkıntıya benzettim kendimi –kendi yaşamım için- bir fazlalığa… Göğüs kafesimde, karın boşluğumda, atalarımızın kanıtlayıp tanımlayamadığı bir şey vardı, sonsuzca büyümüş bir gözyaşı ya da hiçbir filmde, hiçbir deneyde görülmez bir yara… Çünkü bu büyülü kürede düz bir çizgideymiş gibi ilerlemezsen hep yaralanıyorsun. Yağmur yağıyor, çok fazla ses yok, büyük ve karmaşık bir kentteyiz, galiba güneşin çevresinde bir kez daha döndük. İyi yıllar."



Sayfa Sayısı: 98

Baskı Yılı: 2006


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Konuştuğumuz Gibi Uzaklara TIKLA PDF İNDİR !

18.04.2009

imla

Benim basımla ilgili ufak bir eleştirim var. Kitap boyunca her şey ´ herşey´, hiçbir şey de ´hiçbirşey´ diye yazılmış. Bu en basit imla hatasının bütün kitapta tekrarlanması benim gibi takıntılı okuyucuları rahatsız ediyor. Başka yazım hataları da var. Everest'in başka yayınlarında bu kadar imla hatası görmemiştim, umarım bunu da sonraki yayınlarında düzeltirler.


24.12.2007

Kafa dağıtmak için

Daha önce bu yazarın hiçbir kitabını okumadığım için bir fikir edinmek amacıyla okudum. Çok etkileyici değildi. Ancak anlatım tarzı çok hoş. Başka bir kitabından hoşlanacağımı düşünüyorum..

Konuştuğumuz Gibi Uzaklara TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Konuştuğumuz Gibi Uzaklara, Kürşat Başar

Yorum Gönder