23 Haziran 2023

İnan Bana: Bana Dokunma-4 Tahereh Mafi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 35,75 TL
Yazarı: Tahereh Mafi
Çevirmen: Tahereh Mafi

İnan Bana: Bana Dokunma-4 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tahereh Mafi olan ve DEX yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İnan Bana: Bana Dokunma-4 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İnan Bana: Bana Dokunma-4 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İnan Bana: Bana Dokunma-4 TIKLA PDF İNDİR !

İnan Bana: Bana Dokunma-4 Yazarı Kimdir ?

İnan Bana: Bana Dokunma-4 yazarı Tahereh Mafi 'dır. Tahereh Mafi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Fantastik türündedir.

İnan Bana: Bana Dokunma-4 PDF indir oku

İnan Bana: Bana Dokunma-4 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. DEX yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İnan Bana: Bana Dokunma-4 TIKLA PDF İNDİR !

İnan Bana: Bana Dokunma-4 TIKLA PDF İNDİR !

BENİ
ASLA
ASLA
AFFETMEYECEK.
ONU KAYBEDECEĞİM.
VE BU BENİ ÖLDÜRÜYOR.

Juliette gibi, insanları dokunarak öldürebildiğiniz için on yedi yaşınızda korkunç bir despotu devirip Kuzey Amerika'nın yöneticisi olsanız ne yapardınız?

Hem de öldürdüğünüz o despot, âşık olduğunuz adamın babasıysa, insanları nasıl yöneteceğinize dair en ufak bir fikriniz yoksa ve geçmişe dair korkunç gerçekler birer birer ortaya çıkarsa?..

Juliette bu kez çok derinlerdeki düşmanlarla savaşmak zorunda.

Bana Dokunma serisi, İnan Bana ile yeniden başlıyor!

Hazır mısın?

(Tanıtım Bülteninden)

İnan Bana: Bana Dokunma-4 TIKLA PDF İNDİR !İnan Bana: Bana Dokunma-4 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Fantastik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Fantastik, İnan Bana: Bana Dokunma-4, Tahereh Mafi

Yorum Gönder