16 Haziran 2023

Disko Topu Ayça Güçlüten Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,1 TL
Yazarı: Ayça Güçlüten
Çevirmen: Ayça Güçlüten

Disko Topu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayça Güçlüten olan ve İthaki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Disko Topu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Disko Topu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Disko Topu TIKLA PDF İNDİR !

Disko Topu Yazarı Kimdir ?

Disko Topu yazarı Ayça Güçlüten 'dır. Ayça Güçlüten yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Disko Topu PDF indir oku

Disko Topu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İthaki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Disko Topu TIKLA PDF İNDİR !

Disko Topu TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

"Boşluğa doğru yol alacak hikâyem çok kısa zamanda unutulup gidecektir.

Unutulmamak hayata ait değil zaten.

Ama... Hiç umulmadık insanların da yazılı tarihleri olur bir yerlerde."

Bu dünyayla aynı dili konuşmayan, aynı pencerelerden bakmayan ve aynı kapılardan geçmeyen, çoğunluğun ezberi dışında kalan yönleriyle, alışılmışın dışında görme biçimleriyle bilinçdışındaki asıl dünyasına körü körüne bağlı bir kadın. Topluma göre ise belki de sadece "öteki".

"Ben bir hiçtim. Ben her şeydim. Ne olursam olayım, vardım.

Ben de biri idim.

Tokalaşmak istemediğiniz biri.

Çevrenizi dikkatle taradığınızda bile gözlerinizin görmeyi atladığı biri.

Rağmen biri."

Çıkmaz sokakların ve mutlu sonla bitmeyen masalların da kahramanları olur. Efendilerle, çiçeklerle, patronlarla, komşularla, dikenlerle, devlerle, Nene'yle, ağaçlarla, susamlı akide şekerleriyle, cücelerle, yoldaşlarla, kardeşlerle dolu bir hayatın içinde o hep kendine ait tek parçanın peşinde: Küçük'ün.

Dünya dönüyor. Disko topu dönüyor. Döndükçe bir şeyler değişiyor. Birileri gidiyor, birileri dönüyor...

Disko Topu TIKLA PDF İNDİR !Disko Topu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Disko Topu, Ayça Güçlüten

Yorum Gönder