17 Haziran 2023

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi Derviş Şentekin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,19 TL
Yazarı: Derviş Şentekin
Çevirmen: Derviş Şentekin

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Derviş Şentekin olan ve Kırmızı Kedi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi TIKLA PDF İNDİR !

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi Yazarı Kimdir ?

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi yazarı Derviş Şentekin 'dır. Derviş Şentekin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi PDF indir oku

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Kedi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi TIKLA PDF İNDİR !

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi TIKLA PDF İNDİR !
Dünya Gençler Satranç Şampiyonu olarak girdiğim İstihbarat'tan, iki yıl önce kıçıma tekmeyi vurarak kovmuşlardı beni...
İstanbul'a mis gibi kar yağıyordu.
Bir kadın, bir yıldan beri pineklediğim barda beni bulmuş ve
kayıp babasını aramam için iki yüz bin lira teklif etmişti...
İşi kabul ettim, çünkü beş parasızdım ve kadın çok güzeldi...
Üstelik her geçen gün daha da çürüyen içimdeki adamı da kurtarabilirdim belki...
Yolumun, bir dönemin en azılı katiliyle kesişeceğini nereden bilirdim ki?

İşte şu an ben kanlar içinde yerde yatarken katil tepemde dikiliyordu.
"Bu işler satranç oynamaya benzemez" dedi.
Üç el silah sesi daha duydum.
Kafama sıkmış olmalıydı.
Zamanı gelmişti: Ruhum kanlar içindeki bedenimden ayrılmış gökyüzüne doğru havalanıyordu.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 288

Baskı Yılı: 2015


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 190

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kırmızı Kedi Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi TIKLA PDF İNDİR !

04.01.2016

HERHANGİ BİR ÖYKÜ...

isminde öyle yazıyor ama ne ana karakter para sorunu yaşıyor ne de güzel kadınlarla ilgili bir zaafı var. Bulanık bir kitap, karakterler havada...Ana karakterin yaptığı bir içsel yolculuk, bir muhsabe vs. yok. yan karakterlerin anlatımları ise hep cılız. Polisiye desem asla değil, macera, aşk, hayat vb hiç bir kalıba oturmaz. Peki kitabın öğrettiği/farkettirdiği bir şey varmı diye soruyorum: Maalesef yok...Ülkenin yaşadığı politik bunalımlar (Susurluk, faili meçhuller, Çiller dönemi vb.) zaman zaman fonda belirsede ortaya konulmuş ufuk açıcı bir tespit yok...

Ana karakter bir yerde (SAYFA 19) yaşayan tek akrabasının halası ve iki çocuğu olduğunu söylüyor. Sayfa 82-83 ve 84´te ise yaşayan yegane akrabanın teyzesi olduğunu öğreniyoruz.


10.05.2012

Yazarın oyunu

Bu kitabın yazarı bize ince bir oyun oynamış. Polisiyeyi bir başka boyuta, tam da yerine taşımış...


20.02.2012

17 numaralı dosya

İsmail´in 17 No'lu dosyasındaki olay aynen CSI New York dizisinden alınmış.
Kitabın geneli için ise: Pek de yüksek tutmadığım beklentilerime rağmen hayal kırıklığı diyebilirim.

Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi, Derviş Şentekin

Yorum Gönder