30 Haziran 2023

Beni Özle Olur Mu? Berrin Karapınar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,76 TL
Yazarı: Berrin Karapınar
Çevirmen: Tuğçe Nida Sevin

Beni Özle Olur Mu? indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Berrin Karapınar olan ve Müptela Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Özle Olur Mu? eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Özle Olur Mu? ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Özle Olur Mu? TIKLA PDF İNDİR !

Beni Özle Olur Mu? Yazarı Kimdir ?

Beni Özle Olur Mu? yazarı Berrin Karapınar 'dır. Berrin Karapınar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Beni Özle Olur Mu? PDF indir oku

Beni Özle Olur Mu? indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Müptela Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Özle Olur Mu? TIKLA PDF İNDİR !

Beni Özle Olur Mu? TIKLA PDF İNDİR !
Yazar Berrin Karapınar'ın Ses adlı üçlemesinin ilk kitabı "Beni Özle Olur mu?" aşkın dokunmaya ihtiyacı olup olmadığını soruyor.Yıllarca sadece bir ses olarak peşinden gelen Cihan'ın, Firuze'nin hayatında gittikçe daha çok yer kaplayan varlığı yavaş yavaş görünür olmaya başlıyor. Cihan ete kemiğe büründüğünde neler olduğu ise yazarın esprili ve keyifli anlatımıyla aktarılıyor. Fantazyaya göz kırpan bu romantik hikâye, tuhaf çiftimizin eğlenceli ve neredeyse polisiye maceraları ile keyifli bir okuma ve okur gülümsemesi vaat ediyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 216

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Müptela Yayınları Beni Özle Olur Mu? TIKLA PDF İNDİR !Beni Özle Olur Mu? TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Beni Özle Olur Mu?, Berrin Karapınar

Yorum Gönder