23 Mayıs 2023

Külden Gece Buket Özdal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 30,88 TL
Yazarı: Buket Özdal
Çevirmen: Eren Abaka

Külden Gece indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Buket Özdal olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Külden Gece eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Külden Gece ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Külden Gece TIKLA PDF İNDİR !

Külden Gece Yazarı Kimdir ?

Külden Gece yazarı Buket Özdal 'dır. Buket Özdal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Külden Gece PDF indir oku

Külden Gece indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Külden Gece TIKLA PDF İNDİR !

Külden Gece TIKLA PDF İNDİR !

Özür dilerim Şafak. Ben senin için her şeyolurdum ama o kadın olamadım.Bu koşullar altında, seninle daha fazla kalamam.Göz göre göre ellerimle her gün ölümeuğurlayamam seni.Günden güne eriyen ruhunun ateşini ben daha fazla tutamam.



Ben olduğumdan daha fazla kül olamam Şafak. Sen benden vazgeçemedin, ben senin yerine ikimizden de vazgeçtim. Özür dilerim. Beni şimdi affeder misin bilmiyorum ama bir gün kalbindeki katran karası geçmiş eriyecek, intikamının ateşi sönecek. Belki o zaman affetmek daha kolay olur senin için. Ama benim için hiçbir zaman kolay olmayacak. Ben, beni bunları yazdırmak zorunda bırakan adamı ölsem unutmam.


Hoşça kal.



(Tanıtım Bülteninden)



Külden Gece TIKLA PDF İNDİR !

19.03.2020

Aşk!

Büyük badirelerin ardından sevdalarına yenik düşen iki kalbi yaralı aşığın hikayesi... Çok güzel bir romandı. Ama dikkat sonu üzebilir. Aşk severlere tavsiye ederim.

Külden Gece TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Külden Gece, Buket Özdal

Yorum Gönder