27 Mayıs 2023

Ben Bir Kitap Kurduyum Özge Lokmanhekim Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,35 TL
Yazarı: Özge Lokmanhekim
Çevirmen: Özge Lokmanhekim

Ben Bir Kitap Kurduyum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özge Lokmanhekim olan ve Hep Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 56 sayfalık Ben Bir Kitap Kurduyum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Ben Bir Kitap Kurduyum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Bir Kitap Kurduyum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Bir Kitap Kurduyum Yazarı Kimdir ?

Ben Bir Kitap Kurduyum yazarı Özge Lokmanhekim 'dır. Özge Lokmanhekim yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Masal & Hikaye Kitapları türündedir.

Ben Bir Kitap Kurduyum PDF indir oku

Ben Bir Kitap Kurduyum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hep Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 56 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Bir Kitap Kurduyum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Bir Kitap Kurduyum TIKLA PDF İNDİR !

Kitabı yüksek sesle mi içinden mi, oturarak mı yoksa uzanarakmı okursun? Kendini okumanın büyüsüne kaptıran herkesinmacerası hem aynı hem ayrı.Özge Lokmanhekim'in kaleme aldığı, Ege Karadayı'nınresimlediği Ben Bir Kitap Kurduyum, kitapları, kitap karıştırmayı,okumayı seven herkese hitap ediyor.Okul dönemi çocukların beğenisine sunulan kitapta, okumayıkolaylaştıran ve özellikle çocuklar için tasarlanmış Sassoonyazı karakterinden yararlanılıyor. Bu yazı karakteri çocuklarasadece okumada değil, aynı zamanda onların yazıyla ilkyakınlaşmalarında da kolaylık sağlıyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Bir Kitap Kurduyum TIKLA PDF İNDİR !Ben Bir Kitap Kurduyum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Masal & Hikaye Kitapları
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Öncesi 6 Ay-5 Yaş, Masal & Hikaye Kitapları, Ben Bir Kitap Kurduyum, Özge Lokmanhekim

Yorum Gönder