27 Mayıs 2023

Arkadaşıma Veda Zülfü Livaneli Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,55 TL
Yazarı: Zülfü Livaneli
Çevirmen: Zülfü Livaneli

Arkadaşıma Veda indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zülfü Livaneli olan ve Doğan ve Egmont Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Arkadaşıma Veda eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Arkadaşıma Veda ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Arkadaşıma Veda TIKLA PDF İNDİR !

Arkadaşıma Veda Yazarı Kimdir ?

Arkadaşıma Veda yazarı Zülfü Livaneli 'dır. Zülfü Livaneli yazdığı bu eserle Yunus Nadi Ödülleri almıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Çocuk Öykü/Hikaye türündedir.

Arkadaşıma Veda PDF indir oku

Arkadaşıma Veda indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan ve Egmont Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Arkadaşıma Veda TIKLA PDF İNDİR !

Arkadaşıma Veda TIKLA PDF İNDİR !
Büyük usta Zülfü Livaneli bir ülkenin kurtuluş destanını anlatıyor...

Yardımcısı Salih Bozok'un dilinden dâhi lider Mustafa Kemal Atatürk'ün hayat hikâyesi. Yüreği daima vatan sevgisiyle dolu iki arkadaşın, hayallerini gerçekleştirme masalı.

Canım yavrum, Ben hayatım boyunca Mustafa Kemal Atatürk'e sonsuz bir hayranlık duydum ve daima onun izinden yürüdüm. Ne mutlu bana ki halkın, dâhi liderine duyduğu derin sevgiye tanık oldum. Bu kitap, onu henüz altı yasındayken Selanik'te tanıdıgım ilk günden, Istanbul'da öldügü o acı güne kadar süren essiz dostlugumuzun hikâyesidir. Yüregi daima vatan sevgisiyle dolu iki arkadasın, hayallerini gerçeklestirme hikâyesidir. Bu satırları bir ülkenin kurtulus destanı olarak da okumanı dilerim. Senden tek istegim, onun ilkelerini iyi anlaman ve yurduna yarasır, çalıskan bir insan olup siz gençlere emanet ettigi cumhuriyeti korumandır. Sevgilerimle, Baban Salih Bozok
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan ve Egmont Yayıncılık Arkadaşıma Veda TIKLA PDF İNDİR !Arkadaşıma Veda TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Çocuk Öykü/Hikaye
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Çağı 6-10 Yaş, Çocuk Öykü/Hikaye, Arkadaşıma Veda, Zülfü Livaneli

Yorum Gönder