23 Nisan 2023

Yılları Bekleyemem Mehmet Akın Altuğ Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Mehmet Akın Altuğ
Çevirmen: Mehmet Akın Altuğ

Yılları Bekleyemem indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Akın Altuğ olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yılları Bekleyemem eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yılları Bekleyemem ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yılları Bekleyemem TIKLA PDF İNDİR !

Yılları Bekleyemem Yazarı Kimdir ?

Yılları Bekleyemem yazarı Mehmet Akın Altuğ 'dır. Mehmet Akın Altuğ yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yılları Bekleyemem PDF indir oku

Yılları Bekleyemem indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yılları Bekleyemem TIKLA PDF İNDİR !

Yılları Bekleyemem TIKLA PDF İNDİR !

Bir bayan bana arkadan 'aşkım' diye seslendi

Zihnimdeki açma bir yana
Simit bir yana gitti
Döndüm baktım arkama
Erkeğine sarılmış gidiyorlardı
Anladı şaşkınlığımı
Göz kırpıp selam verdi
Bir daha simit de
Açma da dönmedi hayalime
Ama bir başka
Duygu geldi yerine

Neden biz bu sevgiyi yaşamadık
Bize hiç aşkım diyen olmadı
Aşk mı yoktu o zamanlar
Aşık olmayı bilen mi?

Yürüyorum Bağdat'ta
Spor olsun diye…

(Tanıtım Bülteninden)

Yılları Bekleyemem TIKLA PDF İNDİR !

25.05.2019

Keyifle okudum..

Elimden bırakamadan 1 günde keyifle okuyarak bitirdim.. Yazarın anlatımı güzeldi.. tavsiye ederim herkese..

Yılları Bekleyemem TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yılları Bekleyemem, Mehmet Akın Altuğ

Yorum Gönder