6 Nisan 2023

Yirmi Başar Akşan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,13 TL
Yazarı: Başar Akşan
Çevirmen: Başar Akşan

Yirmi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Başar Akşan olan ve Es Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yirmi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yirmi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yirmi TIKLA PDF İNDİR !

Yirmi Yazarı Kimdir ?

Yirmi yazarı Başar Akşan 'dır. Başar Akşan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yirmi PDF indir oku

Yirmi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Es Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yirmi TIKLA PDF İNDİR !

Yirmi TIKLA PDF İNDİR !
Bir dost.
Gerçek bir dost.
Bir dostunuzu gelişi güzel toprağın altında bırakmazdınız. Ben de öyle yaptım. KEDİ'yi toprağın altında öylece bırakmak yerine, evin bodrumuna inerek, geçen yıl yaptırdığım kirişin mermerlerinden arta kalan parçalara bakındım, içlerinden, bir kare şeklinde düzgünce kesilmiş olan Afyon şekeri denen parça ile daha küçük boyutta olanlarını metal kovaya yerleştirerek, küçük sprey boya kutusunu da alarak bahçeye döndüm.
Mezarın etrafını ufak mermer parçalarıyla dikdörtgen şeklinde çevirdik-ten sonra, kare şeklinde düzgün kesilmiş mermere sprey boya ile "KEDİ" ya-zarak baş ucundaki toprağa düzgünce yerleştirdim. Ardından yaptığım bu mezara baktım. İlk kez böyle bir şey yaptığımı düşündüm.
KEDİ'ye, yani dostum olan bu varlığa, son görevimi yerine getirmiş oldu-ğumu hissetmem beni biraz olsun rahatlatır gibi oldu.



Sayfa Sayısı: 72

Baskı Yılı: 2007


Dili: Türkçe
Yayınevi: Es Yayınları Yirmi TIKLA PDF İNDİR !Yirmi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yirmi, Başar Akşan

Yorum Gönder