7 Nisan 2023

Ve Ve de Ve Sonra Vaner Kayaçelebi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,02 TL
Yazarı: Vaner Kayaçelebi
Çevirmen: Vaner Kayaçelebi

Ve Ve de Ve Sonra indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Vaner Kayaçelebi olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ve Ve de Ve Sonra eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ve Ve de Ve Sonra ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ve Ve de Ve Sonra TIKLA PDF İNDİR !

Ve Ve de Ve Sonra Yazarı Kimdir ?

Ve Ve de Ve Sonra yazarı Vaner Kayaçelebi 'dır. Vaner Kayaçelebi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Ve Ve de Ve Sonra PDF indir oku

Ve Ve de Ve Sonra indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ve Ve de Ve Sonra TIKLA PDF İNDİR !

Ve Ve de Ve Sonra TIKLA PDF İNDİR !
Balıkların hafızası olmazmış, o yüzden terk ettim seni sevgilim
Ve o boşlukta cinnet geçirdim, delirmeye sevdalı ideal bir suçla
Zaaflarım fetişist
Zaaflarım zaaflı
Kusurlarım, hayatımda değişmeyen tek kurtarıcı
Boşlukta gözyaşımı kaybettim, o yüzden terk ettim seni sevgilim
Tıpkı Eminönü'ndeki balıkçı teknelerinde hafızası sömürülen bir dükkân üslubuyla


Cihangir'de dolaşırdım, elinde bir çiçek
Gözüme inecek bir yumruğun sevdalı katliamı
Hiç bilmediğim bir kahvede yüksek sesli nedenler karalayıp, "Neden, neden, neden, neden!" diye bağırıp, elimdeki jiletle farkındalığı, ani bir refleksle de duyarsızlığı parçaladım. Dostoyevski bunları duysa çok üzülür.



Sayfa Sayısı: 153

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: İkinci Adam Yayınları Ve Ve de Ve Sonra TIKLA PDF İNDİR !

09.11.2012

sıradışı eser

20 Kasım'da Tüyap Kitap Fuarı'nda imza günü varmış Vaner Kayaçelebi´nin kitabımı imzalatmayı dört düşünüyorum...


09.11.2012

süper eser

Kitabınızı her okuduğumda farklı bir dünyaya gidiyorum. Yazarın diğer eselerini dört gözle bekliyorum.


29.10.2012

tarzını sevdim

Çok özgün bi tarz. Ve bi çok yerde kendimi buldum. Ellerinize sağlık. İmla kuralları modern edebiyatta bil ama kullanma bakış açısıyla işler. Bence imlaya takılmak çok yersiz. Konu ve bütünlük ise "şiir" için çok yersiz bi arayış olur. Kaleminize sağlık...

Ve Ve de Ve Sonra TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Ve Ve de Ve Sonra, Vaner Kayaçelebi

Yorum Gönder