26 Nisan 2023

Ve Karanlık Kevser Kaçar Bilici Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,17 TL
Yazarı: Kevser Kaçar Bilici
Çevirmen: Kevser Kaçar Bilici

Ve Karanlık indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kevser Kaçar Bilici olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ve Karanlık eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ve Karanlık ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ve Karanlık TIKLA PDF İNDİR !

Ve Karanlık Yazarı Kimdir ?

Ve Karanlık yazarı Kevser Kaçar Bilici 'dır. Kevser Kaçar Bilici yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ve Karanlık PDF indir oku

Ve Karanlık indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ve Karanlık TIKLA PDF İNDİR !

Ve Karanlık TIKLA PDF İNDİR !

Uyanmak istiyorum. Birinin beni bu kâbustan uyandırmasını istiyorum. Tamamen karanlık… İnsan bembeyaz küçücük bir odanın içinde karanlıkta kalır mı? Vücudumun her yerinde enjektör izleri… Burnumda uyuşturucu ilaç kokuları… Tütün rengi sabahı hatırlıyorum ve aklıma geliyor her şey birer birer. İbrahim Bey ile olan konuşmalarımız ve bana koyduğu teşhis: Şizofreni. Sonra yalvarmalar, ilaçlar, hastane… Hatırlamak istemiyorum. Sesini duymak istiyorum. "Etyen, nerdesin? Sesime ses ver! Korkuyorum karanlık burası, Etyen. Al beni buradan. Nerdesin?" ve kolumda bir yanma hissi Etyen yine kayboluyor karanlıklarda, gelecek mi tekrar? Ben Etyen ile birlikte insan olmaya çalışanlara insanlığı öğretecektim, ben başkaydım, ben saygındım. "Etyen biri beni götürüyor, normal insanların yanına çekiyor biri beni. Normal olmak istemiyorum ben, kaçmalıyım, uçmalıyım. Kanatlarım… Kanatlarım nerede Etyen?" ve karanlık…

(Tanıtım Bülteninden)

Ve Karanlık TIKLA PDF İNDİR !Ve Karanlık TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ve Karanlık, Kevser Kaçar Bilici

Yorum Gönder