17 Nisan 2023

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki Mazhar Furkan Torun Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,6 TL
Yazarı: Mazhar Furkan Torun
Çevirmen: Mazhar Furkan Torun

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mazhar Furkan Torun olan ve Puslu Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ucuz Serseriler-Öfke Sirki eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ucuz Serseriler-Öfke Sirki ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ucuz Serseriler-Öfke Sirki TIKLA PDF İNDİR !

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki Yazarı Kimdir ?

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki yazarı Mazhar Furkan Torun 'dır. Mazhar Furkan Torun yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki PDF indir oku

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Puslu Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ucuz Serseriler-Öfke Sirki TIKLA PDF İNDİR !

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki TIKLA PDF İNDİR !

«Bu bir kişisel yıkım romanıdır.»

Sokakta müzik yapan iki kadını izleyen kalabalığın önünde durdum. Kimse rahatsız olmadı. Bir, iki adım yana kayarak kadınları izlemeye devam ettiler. Görünürdüm ama kimse bundan rahatsız değildi. Yapmak istediğim şey de tam olarak buydu. Gözlerinin önünde olacaktım, amaçsızca yıkacaktım, ama onlar bunu anlamayacaklardı bile.

(Tanıtım Bülteninden)

Ucuz Serseriler-Öfke Sirki TIKLA PDF İNDİR !Ucuz Serseriler-Öfke Sirki TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ucuz Serseriler-Öfke Sirki, Mazhar Furkan Torun

Yorum Gönder