22 Nisan 2023

Sherlock Holmes-Son Olay Sir Arthur Conan Doyle Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 5,85 TL
Yazarı: Sir Arthur Conan Doyle
Çevirmen: Sir Arthur Conan Doyle

Sherlock Holmes-Son Olay indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sir Arthur Conan Doyle olan ve Mavi Çatı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sherlock Holmes-Son Olay eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sherlock Holmes-Son Olay ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sherlock Holmes-Son Olay TIKLA PDF İNDİR !

Sherlock Holmes-Son Olay Yazarı Kimdir ?

Sherlock Holmes-Son Olay yazarı Sir Arthur Conan Doyle 'dır. Sir Arthur Conan Doyle yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Sherlock Holmes-Son Olay PDF indir oku

Sherlock Holmes-Son Olay indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mavi Çatı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sherlock Holmes-Son Olay TIKLA PDF İNDİR !

Sherlock Holmes-Son Olay TIKLA PDF İNDİR !

Beni baştan aşağıya şöyle bir süzdü ve "Dostum Watson, evlilik yaramış," dedi.

"En son görüştüğümüzden bu yana üç buçuk kilo almış olmalısınız."

"Üç kilo," dedim.

"Evet, biraz düşünüp öyle cevap vermeliydim. Bu arada, asıl mesleğinize geri döneceğinizi daha önce söylememiştiniz."

"Beni şaşırtıyorsunuz. Doktorluğa tekrar başladığımı nereden anladınız?" dedim.

"Kısa bir süre önce yağmura yakalandığınızı ve hizmetçinizin çok hantal ve dikkatsiz olduğunu nasıl anladıysam öyle. Görerek yani.."

"Beni şaşırtmaya devam ediyorsunuz, Dostum Holmes," dedim.

"Birkaç yüzyıl önce yaşamış biri olsaydınız sizi herkesin gözü önünde ateşe verirlerdi. Gerçekten de geçen perşembe bir kır gezintisinde yağmura tutuldum ve eve sırılsıklam döndüm. Lakin elbiselerimi hemen değiştirdim. Bunu nasıl anladınız?"

(Tanıtım Bülteninden)

Sherlock Holmes-Son Olay TIKLA PDF İNDİR !Sherlock Holmes-Son Olay TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Sherlock Holmes-Son Olay, Sir Arthur Conan Doyle

Yorum Gönder